MARKA

O Marce Lexon

Dzięki prawie 30 latom istnienia, ponad 180 nagrodom za wzornictwo, owocnej współpracy z jednymi z najbardziej prestiżowych projektantów, obecności w 90 krajach i ponad 6000 punktów sprzedaży, a także znaczącej działalności w branży upominków korporacyjnych, Lexon stała się francuską marką projektową znaną na całym świecie. Ponadczasowe kolekcje przedmiotów i walizek, zaprojektowane z myślą o domowym, biurowym, podróżnym lub miejskim życiu, łączą silną tożsamość z prostotą użytkowania, zapewniając estetyczną przyjemność w codziennym życiu.

+180
Nagród za design

+65
Współpracowników

+100
Stworzone produkty

+6000
Punktów sprzedaży

+90
Dystrybutorów
na świecie

30 lat designu

Od momentu założenia firmy w 1991 roku przez René Adda, Lexon nieustannie przekraczał granice i tworzył różnicę w świecie designu, pozostając wiernym swojemu zaangażowaniu w tworzenie małych przedmiotów użytecznych, pięknych, innowacyjnych i niedrogich. Niezależnie od tego, czy chodzi o elektronikę, sprzęt audio, akcesoria podróżne, biuro czy wypoczynek, Lexon nawiązał szczególne relacje z kreatywnością i współpracował z najlepszymi projektantami na całym świecie, aby tworzyć ponadczasowe kolekcje produktów lifestyle.

Kultowe produkty

Lexon połączył utalentowanych projektantów i najnowocześniejsze technologie, aby zaoferować niedrogie produkty, z których niektóre stały się już podstawą projektowania. Flagowymi produktami Lexona są radio Tykho, które jest częścią stałej kolekcji MoMA w Nowym Jorku, budzik Flip, bagaż lotniczy i minigłośnik Mino – sprzedane w ponad 500 000 egzemplarzy w niecały rok.

Wysokie standardy jakości

Równanie design-cena-jakość leży u podstaw rozwoju produktu Lexon, dlatego priorytetem jest zadowolenie klienta oraz gwarancja, że produkt ten jest częścią jego codziennego życia. Wykonane z materiałów starannie dobranych ze względu na ich estetykę i trwałość, produkty Lexon zostały zaprojektowane z myślą o trwałości i spełnieniu wymagań wysokiej jakości i wysokiej jakości do codziennego użytku. Lexon angażuje się w ciągłe projektowanie innowacyjnych i niedrogich produktów.

Globalnie rozpoznawana

Po otrzymaniu ponad 180 międzynarodowych nagród za wzornictwo, takich jak Red Dot, iF Design Award, German Design Award i China Good Design Award, Lexon stał się marką must-have rozpoznawalną na całym świecie.
Przyznawane przez międzynarodowe jury, nagrody te podkreślają wymagania jakościowe LEXON jako lidera w zakresie projektowania. Produkty Lexon odzwierciedlają długi proces badań i rozwoju między projektantami a marką, którzy podzielają te same wartości i tę samą pasję.

Międzynarodowa obecność

Obecna w ponad 90 krajach francuska marka promuje i demokratyzuje swoją filozofię poprzez ponad 6000 punktów sprzedaży.
Niektóre z jego ikonicznych obiektów znajdują się w stałej kolekcji największych muzeów na świecie, takich jak nowojorski MoMA i Centrum Pompidou w Paryżu. Najbardziej prestiżowe butiki i domy towarowe, takie jak Louis Vuitton Foundation, Galeries Lafayette, BHV, Le Bon Marché i sklep MoMA Design potwierdzają silną obecność marki.

Lexon w prasie

Lexon jest widoczny w specjalistycznych i medialnych mediach, pozycjonując się jako wiodąca marka lifestyle’owa. Dzięki różnorodności produktów każda nowa premiera stwarza okazję do wzięcia udziału w projektowaniu, modzie, społeczności architektów i wielu innych …
Podczas premiery swojego radia Tykho Lexon został doceniony przez magazyn Time, który poświęcił swoją przednią okładkę marce pod pochlebnym tytułem: “odrodzenie designu”. Tykho, pierwszy obiekt designerski, który trafił na nagłówki „Timesa”, zdecydowanie reprezentuje flagowy francuski projekt do dziś.

Unikalna relacja z firmami i markami

Jako główny gracz w branży upominków korporacyjnych, Lexon wyróżnia się designem i jakością swoich produktów. Od momentu powstania pomaga dużym i prestiżowym firmom i markom w znalezieniu odpowiedniego produktu do promowania ich wizerunku. Misją Lexona jest oferowanie współczesnych obiektów, tworzonych przez projektantów, przy jednoczesnym oferowaniu firmom możliwości dostosowania ich własną tożsamością. W tym celu Lexon wykorzystuje najnowsze techniki i procesy znakowania: sitodruk, tampodruk, druk laserowy lub specjalną produkcję.